CREATING THE BEST PROJECTS
" Azer Teknoloji İnovasyon iletişim ve bilgisayar sistemleri sanayi ticaret anonim şirketi "

İş Verimliliğini ve Müşteri Deneyimin Arttırma

Azer Teknoloji İnovasyon

Neden? Azer Teknoloji İnovasyon

Yaşantımızdaki teknolojik hareketlilik ve bunun etkisinde olduğumuz küreselleşme süreci bugüne kadar görülmemiş bir hıza ulaştı. İletişim ve teknoloji alanındaki farklı ulusal kimliklerin kaynaşması ve dünya pazarlarlarının birbirine yaklaşması ses iletişimi ürünlerine yönelik talebin -aynı anda- bu kadar çok ülkede böylesine yüksek düzeye ulaşmasına neden oldu. Azer Teknoloji İnovasyon İletişim ve Bilgisayar Sistemleri Sanayi Ticaret Anonim Şirketi olarak bizde internet kullanımının yaygınlaşmasıyla hızlı bilgi alma, karar verme, sipariş ve teslimat akışını kolaylaştırmaya başlayarak, çağımızın en uygun iletişim aracı "ses iletişim çözümlerini" günlük kullanım haline dönüştürdük. Hızla büyüyen genç ve heyecanlı ulusal kimliğimiz ile ses iletişimine katkımızı arttırdık. Bu nedenle de Azer Teknoloji İnovasyon İletişim ve Bilgisayar Sistemleri Sanayi Ticaret Anonim Şirketi gibi etkin ve başarılı bir teknoloji firmasının varlığı büyük önem taşıyor. Azer Teknoloji İnovasyon İletişim ve Bilgisayar Sistemleri Sanayi Ticaret Anonim Şirketi gerek hizmet gerekse yerleşmiş kadrosu ile uluslararası pazarlarda etkin olan taraflara fazla zaman harcamaksızın dünya ses iletişimi alanındaki tüm gelişmeler hakkında bilgilerini paylaşmayı kendisine Misyon ve Amaç edinmiştir. Faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlardaki ses ve görüntü sistemleri ile bunlara ait teknolojik gelişmelerin güncel çalışmalarını Azer Teknoloji Teknoloji İletişim ve Bilgisayar Sistemleri Sanayi Ticaret Anonim Şirketi Teknik Destek Sayfası 'n da yayınlıyoruz. Paylaşımlarımızın her türlü takibi, geliştirilmesi, altyapı eğitimi ve sertifikasyonunu tamamlamış teknik personelimiz ile yapılmaktadır. Şuandan itibaren bu bilgilendirme makalesinde "https://www.azerteknoloji.com.tr" ve bağlı olduğu kendisine ait diğer alt siteler genel anlamda "SİTE" olarak ifade edilecektir.

Müşteri Deneyimlerini İletişim Sistemleri İle İyileştirmek

İlk Temas, İlk İzlenim ve İlk Dokunuş

Müşteri temsilcilerinizin verimliliği, işletmenin başarısı için kilit faktörlerden birisidir. Uzaktan çalışırken, tüm takım içinde güçlü bir bağ kurmak ve bu bağı sağlamak zor olabilmektedir. Son 10 yılda uzaktan çalışmanın popülerliği %91’den daha fazla artış gösterdi. Dahası 2020 yılı birçok şirketin evden çalışma şeklinde çalışmaya geçmesini zorunlu kıldı. Pandeminin başlamasından sonra şirketlerin neredeyse %90’ının çalışanları evden çalıştı. Bu durumu seveler gibi sevmeyenler de oldu ama herkes bu yeni gerçekliğe uyum sağlamak zorunda kaldı.

Uzaktan çalışmanın artıları olduğu kadar eksileri de var. Her ne kadar ofise gitmek için yolda saatler harcanmasa da evin ofis ortamına dönüşmesi bazı eksileri de beraberinde getiriyor. Uzaktan çalışırken odaklanmak ve verimli bir şekilde çalışmak zor olabiliyor. Birçok çalışan için ev ortamı çalışmayla değil rahatlama ve huzurlu vakit geçirmeyle eşleştirilmiş durumda. Görevleri yerine getirmeye devam etmek ve takımınızı motive etmek için uzaktan çalışan müşteri hizmetleri takımınızın üretkenliğini artırmaya yardımcı olacak bazı uygulamaları içerir.

Sorumluluk

Uzaktan çalışanların mutlu ve üretken olmalarını sağlamanın bir yolu da, isterlerse daha fazla sorumluluk üstlenmeleri için onlara fırsat sunmaktır. Uzaktan çalışanlara toplantıları organize etme ve yönetme ya da belirli projelerde liderlik etme rolleri sunduğunuzdan emin olun. Ekip içinde fazladan roller üstlenebilecekleri imkanları sunarak, uzaktan çalışanların kendilerini değerli hissetmelerini sağlayabilirsiniz. Ayrıca ekip içindeki yerlerini güçlendirmeye yardımcı olabilir, böylece başkalarıyla iletişim kurmak için daha fazla fırsata sahip olarak kendilerini daha bağlı hissederler.

Sosyal Zaman

Uzaktan çalışanlara ekibin geri kalanıyla iş dışında da iletişim kurma fırsatları sunmalısınız. Mesela, aylık bir görüntülü görüşme toplantısı planlayarak yapabilirsiniz. İster hafta sonu gezisi olsun, ister doğum günü veya yeni yılı kutlamak için sosyal bir toplantı olsun, yüz yüze buluşmalar da düzenleyebilirsiniz. Uzaktan çalışanlar zaman zaman yüz yüze görüşerek sosyal bağları güçlendirebilir ve birbirlerini daha yakından tanıyabilir, böylece takım ruhu pekişebilir.

Geri Bİldirim

Bir işletmeye sahip olmak geri bildirim alabilmeyi gerektirir. Sürekli olarak geri bildirim vermeli ve geri bildirim almalısınız. Müşteri temsilcileriniz, müşterilerle temasta olan çalışanlar oldukları için birçok konuda farklı görüşlere sahip olacaklar. Müşterilerin neleri sevdiğini ve nelerin değişmesi gerektiğini en iyi müşteri temsilcileriniz görmektedir. Bu nedenle müşteri temsilcilerinizden gelen geri bildirim, size müşterileriniz hakkında daha detaylı bilgiler sunacaktır.

İzin Verin

Uzaktan çalışan mutluluğunu sağlamanın harika bir yolu, "herkese uyan tek beden" yaklaşımı yerine kendi ofis çalışma araçlarını seçmelerine izin vermektir. Uzaktan çalışanların kendi evlerinin iç mekanlarına uyan ofis ekipmanlarını seçemlerine izin vererek, kendileri için rahat ve üretken bir çalışma ortamı yaratabilirler.

Bilgi Akışı

Ofiste çalışmak sadece sizinle çalışanlarınızın arasında değil aynı zamanda çalışanlarınızın kendi arasındaki bilgi akışını da kolaylaştırır. Ofiste çalışırken birçok durumda bilgi kendi kendine yayılır. Ofiste bilgi akışı için özel bir süreç yaratmak gerekli olmayacaktır. Ancak uzaktan çalışırken işler böyle işlemez. Bilgi akışını sağlamak için özel bir çaba gösterilmesi gerekir. En iyi iletişim araçlarını sağlasanız bile çalışanların rollerini gerçekleştirmek için bu araçların doğru bir şekilde kullanılması gerekir. Aynı zamanda bilginin bu araçlar üstünde sorunsuz ve kesintisiz bir şekilde akması da büyük önem taşır.

Çalışanları şirkette meydana gelen değişimler konusunda bilgilendirmeniz gerekir. Eğer bir müşteri temsilciniz izne çıktıysa, diğer müşteri temsilcileri bu konudan haberdar olmalı, izne çıkan kişiyle iletişime geçmemeli ve müşterilerle ilgilenmelidir. Aynı durum çalışan değişimleri için de geçerlidir. Eğer bir kişi takımdan çıkar veya takıma katılırsa, herkesin bu yeni gelişmeden haberdar olması gerekir. Aynı zamanda sadece sizden takıma doğru değil takım içinde de sorunsuz bilgi akışı sağlamanız gerekir. Sorunsuz bilgi akışı iş akışlarını iyileştirir ve müşteri temsilcileri arasında açık bir ortamın kurulmasını sağlar.


Hizmet Verdiğimiz Markalar

CREATING THE BEST PROJECTS
" Azer Teknoloji İnovasyon iletişim ve bilgisayar sistemleri sanayi ticaret anonim şirketi "

Azer Teknoloji İnovasyon İletişim ve Bilgisayar Sistemleri Sanayi Ticaret Anonim Şirketi, kendisine ait ana sitesi https://www.azerteknoloji.com.tr ve bağlı olduğu diğer alt sitelerinde yer alan tüm hakları saklı tutar. "https://www.azerteknoloji.com.tr" Azer Teknoloji İnovasyon İletişim ve Bilgisayar Sistemleri Sanayi Ticaret Anonim Şirketi' nin sertifika lisanslı markasıdır."


Tüm Hakları Saklıdır. © Copyright © 2024 ™